Objave

Ponedeljek, 17. 6. 2024

Slika
Do enih smo se spakirati, nato pa s taksijem odpeljali na letališče, kjer smo ob 15.50 imeli let v Benetke. Po dvo urnem letu smo pristali na beneškem letališču, kjer smo počakali na voznika, ki nas je zapeljal do ekohiše.

Nedelja, 16. 6. 2024

Zjutraj smo se zapeljali do nacionalnega parka Nuuksio kjer smo se sprehodili po 8 km dolgi učni poti. Med potjo smo videli nekaj vrst ptic, ustavili pa smo se tudi ob jezeru. Ko smo prišli nazaj, smo po kosilu Vesu pomagali prenašati stvari v novo stanovanje. Zvečer smo gledali tekmo in navijali za naše nogometaše.

Sobota, 15. 6. 2024

Slika
Dopoldne smo Vesu pomagali pri selitvi v novo stanovanje. Uspelo nam je prestaviti že skoraj vse stvari. Popoldne smo se odpeljali na ogled Helsinkov. Profesor nas je za dve uri spustil, da si ogledamo mesto in se sprehodimo čez center in stari del mesta. V centru je ravno ob tem času potekala prireditev in tekma v hokeju. V stanovanje smo se vrnili pozno popoldne in pred spanjem pogledali nogometno tekmo

Četrtek, 13. 6. 2024

Na zadnji dan hajka smo prehodili še preostanek poti do kombija. Vožnjo proti Helsinkom smo štartali smo okrog 10 ih. Na poti se nismo kaj dosti ustavljali razen za kosilo in večerjo. Pot smo si krajšali s poslušanjem glasbe. V Helsinke v Vesovo stanovanje smo prispeli okrog 2h ponoči.

Sreda, 12. 6. 2024

Slika
Po celem dnevu smo prehodili pot do našega zadnjega tabora ob koči ob jezeru. Profesor mam je pustil da smo del poti prehodili sami in se brez pomoči preizkusili pri orientiranju. Pri tem smo morali prečkati tudi večjo reko. Veso mam je pokazal nekatere užitne divje rastline najedli pa smo se tudi cvetov borovnic. Pred spanjem smo se sprehodili še na višji hrib nad jezerom s prečudovitim razgledom na okoliške hribe in jezera.

Torek, 11. 6. 2024

Danes je bil naš cilj oddaljeno jezero. Med celodnevnim pohodom smo bolje spoznali Finske študente in med pogovori z njimi izboljševali našo angleščino. Osvojili smo tudi 2 višja vrhova in uživali ob pogledu na številna jezera in gozd. Pozno zvečer smo prispeli do našega cilja. Tabor smo postavili ob jezeru daleč od vsakršne civilizacije. Tukaj so se pokazale naše sposobnosti medsebojnega sodelovanja in preživetja v naravi.

Ponedeljek, 10. 6. 2024

Slika
Izpred Vesovega vikenda smo štartali že na vse zgodaj zjutraj, saj nas je čakala 14 urna pot v Lapland. Večino dneva smo se vozili ustavili pa smo se samo za nekaj odmorov in kosilo. Na poti smo spoznali tudi Finske študente ki bodo odšli z nami na hajk. Danes smo prehodili tudi pot do našega prvega tabora, medtem pa smo se naučili tudi orientiranja s pomočjo kompasa in zemljevida, ki je sicer pošasnejše a bolj zanesljivo od orientacije s pomočjo telefona. Hrano za večerjo smo si spekli nad tabornim ognjem. Spat smo šli bolj pozno saj je bila noč zaradi prevožene razdalje proti severu še svetlejša.